Procediments, serveis i tràmits accessibles als ciutadans
(04/04/2017)
L’objectiu del Departament de Modernització i Funció Pública amb l’Inventari d’Informació Administrativa és estar més aprop dels ciutadans i facilitar-los l’accés. Es tracta d’una passa més per modernitzar la institució i promoure l’administració electrònica.
Els ciutadans i ciutadanes de Mallorca, així com els ajuntaments i altres administracions poden accedir a 84 procediments, serveis i tràmits que ofereix el Consell de Mallorca.
L’objectiu del Departament de Modernització i Funció Pública és facilitar l’accés a la informació, fer possible la interoperativitat amb altres administracions, publicacions en temps real de tota la informació, incorporació de tots els procediments de tràmit d’inici i formularis de sol·licitud.
- Departament de Cultura, Patrimoni i Esports (36).
- Departament de Desenvolupament Local (13).
- Departament de Medi Ambient (10).
- Departament de Modernització i Funció Pública (3).
- Departament de Participació Ciutadana i Presidència (9).
- Departament de Territori i Infraestructures (10).
- Agència de Defensa del Territori (3).
En els pròxims mesos s’incorporaran nous procediments, guies de tramitació que facilitaran a la ciutadania les relaciones amb el Consell Insular de Mallorca, se simplificaran els procediments mitjançant la integració de les eines de registre i la notificació telemàtica. Tot això, per fer realitat la tramitació telemàtica