L'entorn “IMPORTASS” el portal de la Tresoreria General de la Seguretat Social

Duración

2,5 hores

Modalidad

Presencial

Acreditación

Certificació d'assistència

Objetivos

Exemplificar l’ús i el maneig dels serveis i tràmits del portal de la Seguretat Social al personal al servei dels ajuntaments, perquè puguin donar-lo a conèixer a ciutadans/nes amb els quals tinguin contacte dins del seu àmbit d'actuació.

Bloque de contenidos

1. Accedir al Portal. Identificar-se digitalment.
2. Localitzar els serveis i tràmits més demandats:
- Informe de vida laboral o sol·licitar rectificació d'errors.
- Obtenir o consultar el teu Número de la Seguretat Social i altres informes.
- Obtenir certificats ( deute, bases de cotització) i accedir als teus documents.
- Consultar les dades que has comunicat a la Tresoreria, completar-los i actualitzar-los si ho necessites.
- Consulta de pagaments i deutes.
- Gestionar la teva alta/baixa en el Règim d'Autònoms i donar d'alta/baixa el teu empleat o empleada de llar.
- Navegar per les guies pràctiques del treball Autònom i de l'ocupació a la llar.
- Enviar una sol·licitud, si no disposes d'una identificació digital i necessites informació personalitzada o realitzar un tràmit. 
- Presentar una bústia de consultes si necessites una informació general.

Equipo docente

Equip docent de la Direcció Provincial de la Tresoreria General a les Illes Balears

Eva Ampudia Gómez, Assessora Tècnica; María García Segura, responsable de la Unitat d'Assistència i Suport Digital i Jose Antonio Rodríguez Rodríguez, cap d'Àrea de la Unitat d'Assistència i Suport Digital 

Destinatarios y requisitos

AODL, treballadors/es socials, tècnics/ques de família, etc. i qualsevol altre personal amb funcions d’atenció a la ciutadania perquè puguin donar a conèixer l’accessibilitat dels tràmits amb la Seguretat Social.

Obert a qualsevol funcionari/a que com a ciutadà/na vulgui aprofundir en l'ús i maneig del Portal de la Tresoreria de la Seguretat Social.

Es recomana a l’alumne/a que assisteixi amb un dispositiu mòbil o portàtil per poder aprofitar al màxim les explicacions de l’equip docent, ja que les sales de formació disposen de xarxa wifi d’Internet i permet seguir els continguts de manera més pràctica.

Criterios de evaluación

En la part presencial: 

- Assistència com al 100%, ja que l’activitat formativa es compon només d’un dia de formació de les hores presencials.
- Documentar l’assistència mitjançant la seva firma al control de presència.
- S’implica en haver de seguir i comprendre les explicacions i/o els debats plantejats per l’equip docent o els companys d’aula.

Otros datos

La mateixa sessió formativa s'imparteix a diferents seus

25 juny de 10:00 a 12:30 (St. Llorenç des Cardassar)
Centre cultural Espai 36. Carrer Major, 36

26 juny de 9,30 a 12 hores (Calvià)
Edifici Es Generador. Sala Amplificador al c/ Voranova, 8, Son Caliu 

28 juny de 9,30 a 12 hores (Palma)    "CANVI AULA FORMACIÓ"
Sala d’actes de la Federació d'Entitats Locals (FELIB). C/ del General Riera, 111  Palma

01 juliol de 9,30 a 12 hores (Inca)
Sala de conferències Museu del Calçat i de la Indústria. Av. de General Luque, 223

Inscripción

Romandrà obert mentre quedin places vacants a qualsevol de les seus on s’ofereixi el curs


Información relacionada