La marca de Caín
Nom artístic
Teatrèmol
Públic destinatari
Adult
Durada
1 h 40 min
Preu (BI+IVA)
1.622,61 €
Espai
Interior / Exterior
Any incorporació CACIM
08/10/2020
Sinopsi/Resum
Una parella jove viu en temps de confinament i decideix donar una gran notícia a la seva família per videotrucada: es casen. Samu i Guida porten anys vivint junts, compartint vida, casa… de tot, i volen fer el pas següent. El que no sap Samu és que Guida es reserva una notícia molt especial per donar en directe, tant a ell com a la seva família, està embarassada de dos mesos.
L’arribada d’aquesta gran notícia té encara més pes en la parella, ja que duen temps cercant un infant que no arriba. Pocs mesos després de saber que seran tres a la família una carta ho capgira tot. Aquesta porta els resultats de les proves de fertilitat de Samu, amb la mala notícia que és estéril. Aquest fet situa la parella en un moment de molta tensió, on es planteja què va passar realment. Una forta discussió els conduirà a recordar temps enrere, just a la festa que feren per Nadal.
Fitxa artística
Direcció i guió: Àlex Tejedor / Escenografia, so i vestuari: Jordi Fuster / Actors: Laura Anujar, Marina Font, Joan Forteza i Guiem Juaneda
Característiques de l'espai i condicions tècniques
- Espai: 6x6m amb una altura de 4m
- Escenografia: és de fusta i requereix anclar-la al terra fent servir perns. En cas de no ser possible, podem muntar-la utilitzant pesos, encara que, per a una major seguretat dels actors, la primera opció és la més pertinent
- Il·luminació: 3 PC retalls frontals, 2 PC retall cenital, 4 PAR de led frontal, 2 PAR de led al darrere, filtres de diferents colors i 1 taula de llums amb 6 canals
- So: cablejat adaptat per a 2 altaveus i 2 micròfons d’ambientació, en cas necessari, 1 taula de so amb 6 canals
Dades muntatge i desmuntatge
5 h / 1h 30 min
Informació relacionada
-
Vídeo
Visita