Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Mallorca.es Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

El Jutjat contenciós administratiu dóna la raó al Consell de Mallorca i desestima la petició de paralitzar les obres del tram II del desdoblament de la Ma-30, que sol·licitava la concessionària de la carretera de Manacor

El Jutjat contenciós administratiu dóna la raó al Consell de Mallorca i desestima la petició de paralitzar les obres del tram II del desdoblament de la Ma-30, que sol·licitava la concessionària de la carretera de Manacor

(12/02/2015)

L’auto posa de manifest que aplicar la mesura cautelar implicaria “un indubtable perjudici” tant pels interessos públics que suposa la infraestructura com per l'empresa constructora que executa el projecte

El Jutjat contenciós administratiu número 3 de Palma ha donat la raó al Consell de Mallorca i ha desestimat la petició de paralitzar les obres de desdoblament de la Ma-30, tram II, que inclou els nous accessos a Son Ferriol i Son Llatzer i enllaços a les carreteres Ma-15, Ma-15D, Ma-301 i Ma-30, que havia sol·licitat la concessionària de la carretera de Manacor (Pamasa).

 


Els serveis jurídics del Departament d’Urbanisme i Territori havien presentat un escrit oposant-se a la cessació de l’ocupació de la carretera de Manacor que demanava Pamasa. L’auto, finalment, valora el perjudici que per l'interès general suposaria l’adopció d’aquesta mesura cutelar.

 

En aquest sentit, el Jutjat posa de manifest que paralitzar les obres seria “un indubtable perjudici" tant pels interessos públics que representa  la infraestructura de transports, que es veuria afectada, com pels interessos particulars de l'empresa adjudicataria de las obres d'aquest tram. 

 

“La part recurrent pretén suspendre l’execució d’una obra pública concessional el qual origen i altres circumstàncies eren conegudes per la mateixa part recurrent, segons constata al seu escrit”, afirma l’auto, que afegeix: “A més, la infraestructura del segon cinturó estava ja prevista en l’ordenació territorial de 1988, tenint per objecte millorar les infraestructures de transports i seguretat en la circulació dels vehicles a la zona”.